Zendingen

Verzending van uw pakket

Alle bloembollen en overige producten zoals deze worden aangeboden op de website worden bezorgd door PostNL en hun buitenlandse partnerbedrijven. We versturen de bestelling zo snel mogelijk en houden daarbij rekening met de door u gewenste levertijd.

Uniek bij Verberghe is dat uw bestelling met de hand wordt ingepakt en dat gebeurt pas als uw order wordt samengesteld. Een groot voordeel hiervan is dat de bollen en knollen tot op het moment van verpakken onder de juiste condities bewaard blijven. Hierdoor kan de levertijd langer zijn dan bij overige producten.

Door onze jarenlange ervaring weten wij precies hoe de producten ingepakt moeten worden zodat zij zo min mogelijk last ondervinden van het transport. Het is natuurlijk belangrijk om direct na ontvangst het pakket te openen en de bollen, knollen en/of planten de juiste zorg te geven.

Op de dag van verzending ontvangt u per mail een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen. Doorgaans worden pakketten in Nederland binnen 24 uur bezorgd.

Bestelt u vóór het plantseizoen:

Bloembollen zijn natuurproducten, deze zijn niet op elk moment van het jaar beschikbaar. In de loop van augustus worden de bollen en knollen gerooid en bij ons afgeleverd, hierdoor is niet alles direct op voorraad.

Het uitleveren van bloembollen start vanaf de planttijd; eind augustus/begin september. Vanaf dan kan het nog enige weken duren alvorens u uw bestelling ontvangt. 

Heeft u alleen herfstbloeiende bolgewassen besteld, dan wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk vanaf augustus verzonden. 

Bevat uw bestelling Hippeastrum, dan kunnen wij uw bestelling niet eerder uitleveren dan eind september (i.v.m. preparatie van de bloembollen).

Het uitleveren van de zomerbloeiers start vanaf begin februari.

Wanneer u een bevestiging heeft ontvangen hebben wij uw bestelling in ons systeem staan en kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling in de loop van de planttijd afgeleverd wordt. Gelieve hierover ons niet te bellen of mailen.

Op het moment van verzending versturen wij een pakbon met track en trace nummer, een factuur en ontvangt u van PostNL een mail met een track and trace link. 

Zendingen naar landen buiten Nederland kunnen vanaf verzending meerdere werkdagen onderweg zijn. 

Het is belangrijk om deze mails en de verzending goed in de gaten te houden. Na verzending is het verantwoordelijkheid van de klant om het pakket te volgen en te ontvangen. Wanneer de zending retour komt zijn wij genoodzaakt om de kosten voor een nieuwe zending te berekenen. 

AFHALEN?

Vooraf bestelde bollen en planten eventueel ook afgehaald worden op de volgende locatie:

Nijssen Tuin Heemstede

Sportparklaan 25A

2103 VR Heemstede

Uw bestelling dient bij afhalen vooruit betaald te zijn.

U ontvangt bericht per mail wanneer uw bestelling klaarstaat.